FAKÜLTE
Hakkımızda
Misyon ve Vizyon
Fakülte Kurulu
Fakülte Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Koordinatörlükler ve Komisyonlar
PERSONEL
Akademik Personel
İdari Personel
İş Akışları
Görev Tanımları
BÖLÜMLER
Antrenörlük Eğitimi Bölümü
Beden Eğitimi ve Spor Bölümü
Spor Yöneticiliği Bölümü
FAKÜLTE TESİSLERİ
A Salonu
B Salonu
C Salonu
Yüzme Havuzu
Fitness Salonu
Mücadele Salonu
Açık Spor Sahası
Atlı Sporlar Tesisi
MEVZUAT
Kanunlar
Yönetmelikler
Yönergeler
Uygulama Esasları
DERS VE SINAV PROGRAMLARI
ANE Ders Programı
BES Ders Programı
SYÖ Ders Programı
FORMLAR
Genel Formlar
Öğrenci Formlar
Personel Formlar
KALİTE
Çalışma Takvimi 2024
Akademik Birim Kalite Komisyonu (A-BİKAK)
Öz-Akran Ekipleri
Paydaşlar
Eğitim Kataloğu
Faaliyet Raporları
Hizmet Kalitesi Değerlendirme Raporu
Topluma Katkı
MEZUNLARIMIZ
Mezun Sistemine Üye Ol
Mezun Verileri
İLETİŞİM
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
FAKÜLTE
Hakkımızda
Misyon ve Vizyon
Fakülte Kurulu
Fakülte Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Koordinatörlükler ve Komisyonlar
PERSONEL
Akademik Personel
İdari Personel
İş Akışları
Görev Tanımları
BÖLÜMLER
Antrenörlük Eğitimi Bölümü
Beden Eğitimi ve Spor Bölümü
Spor Yöneticiliği Bölümü
FAKÜLTE TESİSLERİ
A Salonu
B Salonu
C Salonu
Yüzme Havuzu
Fitness Salonu
Mücadele Salonu
Açık Spor Sahası
Atlı Sporlar Tesisi
MEVZUAT
Kanunlar
Yönetmelikler
Yönergeler
Uygulama Esasları
DERS VE SINAV PROGRAMLARI
ANE Ders Programı
BES Ders Programı
SYÖ Ders Programı
FORMLAR
Genel Formlar
Öğrenci Formlar
Personel Formlar
KALİTE
Çalışma Takvimi 2024
Akademik Birim Kalite Komisyonu (A-BİKAK)
Öz-Akran Ekipleri
Paydaşlar
Eğitim Kataloğu
Faaliyet Raporları
Hizmet Kalitesi Değerlendirme Raporu
Topluma Katkı
MEZUNLARIMIZ
Mezun Sistemine Üye Ol
Mezun Verileri
İLETİŞİM
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BÖLÜMÜ
Hakkında
Misyon & Vizyon
Personel
Akademik Personel
Eğitim Öğretim
Öğretim Planları (Müfredatlar) ve Ders İçerikleri
Eğitim Kataloğu
İletişim
Akademik
Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Başkanlığı
Prof. Dr. Ünal Karlı
Doç. Dr. Adem Solakumur
Doç. Dr. Gülsen Özcan
Doç. Dr. Işıl Aktağ
Doç. Dr. Sabri Özçakır
Dr. Öğr. Üyesi Aylin Çelen
Arş. Gör. Semih Karaman